FANDOM

Угандійський наклз (англ. Ugandan Knuckles) — це псевдонім, присвячений зображенню персонажа Наклз із франшизи Сонік, який виглядає як маленький червоний круглий звірок з руками і ногами. Його часто використовують в якості аватара гравці багатокористувацької гри VRChat, які повторюють такі фрази, як "Ви знаєте шлях?" і пов'язані з цим меми з країною Уганди, особливо фільмом, "Хто вбив капітана Алекса?" і "Зулул". Характер пов'язаний з виразом обличчя "Чи знаєте ви", який, як правило, розмовляється в афоризмі африканського акценту, і це звучить як "Ви знаєте, де ми знаємо?".

Історія Редагувати

Сам Наклз - це персонаж ігор франшизи Sonic the Hedgehog. У третьої частини франшизи, де і відбувся його дебют, він був антагоністом Соніка, але пізніше став його союзником.

Sonic Lost World - Gregzilla

Sonic Lost World - Gregzilla

Дебют милого Наклза на 1:50

20 лютого 2017 року, зарубіжний ютубер Gregzilla опублікував у YouTube огляд гри франшизи Соніка "Sonic Lost World", де з'явився пародійний Наклз. Він з'явився лише на 2 секунди, але завоював увагу глядачів, після чого з'явився мем Knuckles Sings про цього милого Наклза, який відкриває рот під всякі пісні.

У вересні 2017 року, користувач DeviantArt створив 3D-модель Наклза з відео ютубера. Скін став часто використовуватися в грудні того ж року, в грі для окулярів віртуальної реальності - VRChat.

YOU DO NOT KNOW THE WAY

YOU DO NOT KNOW THE WAY

22 грудня, ютюбер Stahlsby завантажив відео "YOU DO NOT KNOW THE WAY", в якому гравці VRChat з скінами милих Наклзів і Соніків жартували про країну Уганду і розмовляли на африканському акценті. Як говорили гравці цих звірят, вони шукають королеву, яка покаже їм істинний шлях. У січні вже 2018 року, меми про Наклза заполонили інтернет.

11 січня 2018 року, творці VRChat зробили модераторів, які будуть очищати гру від докучливих гравців-тролів, які матюкаються і жартують про "do you know de wey?" і пошуки королеви.

Галерея Редагувати

TOVwWkTEuoE